Konferencia:
Jesenné stretnutie vedúcich pracovníkov vo verejnom sektore
Miesto
Termín
Input:

Kalendár konferencií
Aby vám neušiel žiadny termín.

Konferencia:
Jesenné stretnutie vedúcich pracovníkov vo verejnom sektore

Trvanie konferencie: 1-dňová konferencia

Základné informácie

Účastnícky poplatok: 149 € bez DPH , zahŕňa pracovné materiály, občerstvenie počas celej doby konferencie a plnohodnotný obed.

Doba trvania: odborná konferencia, trvanie 8.30-15.30

Téma

Konferencia sa bude konať v spolupráci s uznávanými odborníkmi a obsah bude pripravený "ruka v ruke" s aktuálnymi informáciami z daňovej, účtovnej a právnej oblasti. Keďže vieme, že účtovníci sú okrem účtovníctva často zodpovední za všetky ostatné oblasti, program stretnutí je plne prispôsobený veľkým potrebám práce, ktorú vykonávajú účtovníci vo verejnom sektore.

termín

Počet termínov k dispozícií : 1
Najbližší termín: 16.10.2019
Miesto: Bratislava

Program konferencie

  • 8:30 – 9:00

    Registrácia účastníkov s občerstvením

  • 9:00 – 10:15

    Ing. Martina Galabová

    Verejné obstarávanie - skúsenosti s uplatňovaním zákona, aplikačná prax, príklady

  • 10:15 – 10:30

    Prestávka s občerstvením

  • 10:30 – 12:00

    Účtovníctvo a výkazníctvo vo verejnej správe

  • 12:00 – 12:45

    Obed

  • 12:45 – 14:00

    Výkon kontroly vo verejnej správe

    • Výsledky kontroly
    • Najčastejšie pochybenia
  • 14:00 – 15:30

    Ing. Jarmila Belešová

    Aspekty pracovného práva

    • Zmeny po 1.9.2019
    • Právne aspekty, ktoré potrebuje účtovník vedieť o odmeňovaní - zmeny v zákone č. 553/2003 Z.z.
    • Ukončenie pracovnej zmluvy a povinnosti zamestnávateľa
  • 15:30

    Tombola a ukončenie konferencie

Máte otázky k tejto konferencii?

Radi Vám pomôžeme!

Input:

Sprievodný program

MARY KAY

mary kay

Tombola

tombola

Popis

Konferencia sa bude konať v spolupráci s uznávanými odborníkmi z MF SR, z MV SR, Štátnej školskej inšpekcie a NKÚ. Obsah je pripravený "ruka v ruke" s aktuálnymi informáciami z daňovej, účtovnej a právnej oblasti. Keďže vieme, že účtovníci sú okrem účtovníctva často zodpovední za všetky ostatné oblasti, program stretnutí je plne prispôsobený veľkým potrebám práce, ktorú vykonávajú účtovníci vo verejnom sektore.

Kontaktná osoba

Dana Jánošíková
dana.janosikova@eseminare.sk
02/33 00 52 28

Cieľová skupina

Stretnutie je zameraná na všetkých zamestnancov vo verejnom sektore, ktorí sa chcú stretnúť so svojimi kolegami a riešiť aktuálne problémy a dilemy v oblasti pracovnoprávnych vzťahov, miezd, bonusov a propagačné akcie. Stretnutie tiež vyzýva všetkých, ktorí upravujú oblasť osobných údajov. Budeme sa dotýkať aj ďalších aktuálnych otázok súvisiacich s vašou prácou.

Lektori

Ing. Jarmila Belešová

Ing. Jarmila Belešová

Absolventka VŠE, fakulty riadenia a postgraduálneho štúdia pracovné právo a sociálne zabezpečenie. Celý život pracuje v oblasti pracovného práva a odmeňovania. Pôsobila 17 rokov na prírodovedeckej fakulte Univerzity Komenského ako personalista a vedúca personálneho útvaru. Taktiež 20 rokov pôsobila na MŠVVaŠ SR na personálnom odbore a z toho cca 15 rokov ako jeho riaditeľka.

Podieľala sa na príprave právnych predpisov najmä z oblasti odmeňovania zamestnancov rezortu a súvisiacich predpisov. Je autorkou viacerých odborných článkov v uvedenej oblasti a odpovedí na otázky v právnych poradniach niekoľkých vydavateľstiev. Je dlhoročnou lektorou v oblasti pracovného práva a odmeňovania zamestnancov regionálneho školstva. V súčasnosti pracuje ako riaditeľka osobného úradu Štátnej školskej inšpekcie.

Mgr. Martina Galabová

Mgr. Martina Galabová

Špecialistka s dlhoročnou praxou vo verejnom obstarávaní, pôsobí na Ministerstve vnútra Slovenskej republiky ako metodik odboru verejného obstarávania. Pracovala tiež na Ministerstve financií SR v centrálnej finančnej a kontraktačnej jednotke a v súkromných spoločnostiach ako konzultantka pre verejné obstarávanie. Má bohaté skúsenosti s realizáciou postupov verejného obstarávania pre prijímateľov prostriedkov z fondov EÚ a taktiež s poradenstvom v oblasti vereného obstarávania pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov a uchádzačov. Venuje sa publikačnej činnosti, lektorovaniu a poradenskému servisu. Je autorka publikácie „Centrálne verejné obstarávanie“ vydavateľstva VERLAG DASHŐFER.

Časový harmonogram

8:30 – 9:00 | Prezentácia účastníkov s občerstvením

9:00 – 10:15 | Verejné obstarávanie - skúsenosti s uplatňovaním zákona, aplikačná prax, príklady

10:15 – 10:30 | Prestávka s občerstvením

10:30 – 12:00 | Účtovníctvo a výkazníctvo vo verejnej správe

12:00 – 12:45 | Obed

12:45 - 14:00 | Výkon kontroly vo verejnej správe

14:00 – 15:30 | Aspekty pracovného práva

15:30 | Tombola, ukončenie konferencie

Miesto konania

Apollo Hotel ****

Dulovo nám. 1

821 08 Bratislava

Apollo Hotel Apollo Hotel Apollo Hotel Apollo Hotel

GPS súradnice

N 48° 09' 00.5'' E 17° 08' 00.2'' ‎

Mapa

Termíny a prihlásenie - Jesenné stretnutie vedúcich pracovníkov vo verejnom sektore

Miesto
Dátum
Lektor
Cena
Prihlásiť sa
  • Bratislava
  • 16.10.2019
  • Ing. Jarmila Belešová, Mgr. Martina Galabová
  • 149 € + DPH
Input:

Ešte sú k dispozícii voľné miesta.
K dispozícií je už len obmedzený počet miest.
Tento termín je žiaľ vypredaný.
Garancia termínu.

Fotogaléria

Video

Konferencia Riaditeľ školy 2017 v Žiline

Záznam

Partneri

Organizátori konferencie

Partneri konferencie 

                    

                       

   marykay

Mediálny partner