Konferencia:
E-shop 2019 – marketing, trendy a inšpirácie
Miesto
Termín
Input:

Kalendár konferencií
Aby vám neušiel žiadny termín.

Konferencia:
E-shop 2019 – marketing, trendy a inšpirácie

Trvanie konferencie: 1-dňová konferencia

Základné informácie

Účastnícky poplatok: 149 € bez DPH , zahŕňa pracovné materiály, občerstvenie počas celej doby konferencie a plnohodnotný obed.

Doba trvania: odborná konferencia, trvanie 8.30-15.20

Téma

E-shop 2019 - nenechajte si ujsť kompletný prehľad aktuálnych trendov doplnený o príklady z praxe! Právne aspekty, marketing, automatizácia a optimalizácia, inšpirácie a trendy! Všetko, čo potrebujete vedieť o e-shopoch na jednom mieste.

termín

Počet termínov k dispozícií : 1
Najbližší termín: 15.5.2019
Miesto: Bratislava

Program konferencie

  • 8:30 – 9:00

    Registrácia účastníkov s občerstvením

  • 9:00 – 9:40

    Reklamácie v e-shope

    Eva Braxatorisová, advokát

    Nestraťte sa v aktuálnej legislatíve a zistite ako efektívne vybaviť reklamácie! Na prvej prednáške sa dozviete všetko, čo potrebujete vedieť z oblasti práva a povinnosti e-shopov pri reklamáciách v roku 2019.

    • Práva  spotrebiteľov pri reklamovaní tovaru alebo služby
    • Najčastejšie problémy pri  vybavovaní reklamácií
    • Aktuálna legislatíva
    • Príklady z praxe
  • 9:40 – 10:10

    Internetový obchod a certifikácia – všetko čo potrebujete vedieť

    Jozef Dvorský, Výkonný riaditeľ, SAEC

    Ako často a čo nakupujeme cez internet, ako za produkty platíme, ako si ich nechávame doručovať a ako sa vyvíja online predaj na Slovensku?

    • Čo je to certifikácia, aké druhy certifikácie poznáme
    • Prečo certifikovať internetový obchod?
    • Certifikačné pravidlá – jednotlivé okruhy ako ich plniť
    • Audit všeobecných obchodných podmienok
    • Najčastejšie chyby a problémy – najčastejšie pokuty SOI
  • 10:10 – 10:30

    Prestávka s občerstvením

  • 10:30 – 11:10

    Získajte zákazníkov, ktorí sa k vám radi vrátia - aplikujte user research

    Dušan Vereš, ui42 - UX specialist

    Dobrá zákaznícka skúsenosť (UX) generuje šťastných a lojálnych zákazníkov. Ako však zabezpečiť dobrú skúsenosť s produktami a službami, ktoré ponúkate?

    • User research ako prvý krok k dobrej skúsenosti zákazníka s produktom e-shopu
    • Tipy a príklady z praxe
  • 11:10 – 11:30

    Formy predaja cez mobilné zariadenia

    Roman Debnár, CEO, Falur

    Prišli sme do obdobia, keď elektronický predaj a propagáciu svojich produktov viete manažovať s balíčkom vhodne zvolených online nástrojov prostredníctvom jediného mobilného zariadenia – smartfónu. Váš zákazník je na tom rovnako, celý svoj online život riadi zo smartfónu.

    • Komunikácia so zákazníkom prostredníctvom smartfónu
    • Prečo zmeniť responzívne e-commerce riešenie na užívateľsky optimalizované riešenie pre mobilné zariadenia
    • Prínos optimalizovaného riešenia pre mobilné zariadenia
  • 11:30 – 12:00

    Každá sekunda sa počíta, alebo prečo riešiť rýchlosť načítania eshopu?

    František Volár, Head of Server products, WebSupport

    Rýchlosť e-shopu nie je dôležitá len pre užívateľa, ale aj pre Vašu firmu a jej výsledky! Prečo? To sa dozviete práve teraz!

    • Vplyv rýchlosti e-shopu na marketing či SEO
    • Tipy z praxe - ako jednoducho optimalizovať načítanie Vášho ecommerce riešenia a skvalitniť tak celkový zážitok vašich klientov
  • 12:00 – 12:20

    Praktické skúsenosti s budovaním modernej omnichannel platformy

    Juraj Vojtko, Výkonný riaditeľ MIBCON SK

    Fungujú vaše procesy nákupu, propagácie, kampane tak, že by ste s nimi prejavili spokojnosť aj ako zákazník? Príďte si vypočuť hlavné prínosy moderného riešenia SAP Commerce.

    • Jednoduchá kategorizácia a klasifikácia
    • Centralizovaná a riadená správa obsahu
    • Ľahká rozšíriteľnosť pomocou extenzií
    • Zjednotenie komunikácie naprieč kanálmi
  • 12:20 – 13:00

    Obed

  • 13:00 – 13:20

    O tom ako vyťažiť z YouTube najviac pre Váš e-shop

    Kamil Aujesky, Digital director & CEO

    Kamil má vlastnú skúsenosť s YouTube kanálom a s vlastnou show zamerenú na reklamu a marketing Marketing Backstage. Podelí sa s nami o svoje skúsenosti.

    • Prečo mať YouTube kanál
    • Ako pracovať s týmto kanálom
    • Potenciál YouTube pre e-shop
  • 13:20 – 13:50

    Synergia e-commerce a interných manažérsko-hospodárskych systémov

    Roman Debnár, CEO, Falur

    Krajšia polovička obchodného vzťahu je tá, ktorú ukážete Vášmu klientovi – e-shop. Tá nie menej viditeľná a často opomínaná, je interný systém na pozadí. Systém, ktorým riadite Váš biznis. Systém, ktorý by mohol automatizovať obchodné úlohy, proaktívne kontrolovať a reportovať kondíciu Vášho biznisu a jeho možnosti. Ukážeme Vám ako viete zefektívniť výkon Vášho e-commerce riešenia ak ho previažete s interným manažérsko-hospodárskym systémom.

    • Ako a prečo automatizovať obchodné úlohy
    • Ako automatizácia pomáha pri kontrole a reportovaní Vášho biznisu
    • Ako zefektívniť výkon Vášho e-commerce riešenia, ak ho previažete s interným manažérsko-hospodárskym systémom
  • 13:50 – 14:30

    Aké nástroje uľahčia majiteľovi e-shopu život v roku 2019

    Ivan Potančok, vibration

    Úspešný e-shop - to už nie je len jeden systém, ale sieť viacerých externých a interných systémov. Od CRM, ERP, emailingu, automatizácie marketingu, SEO nástrojov, platobných brán, meracích nástrojov, porovnávačov a mnoho ďalších.

    • Aktuálne trendy
    • Overené nástroje
    • Ako postupovať pri výbere online nástrojov na automatizáciu procesov a zjednodušenie manažovania chodu e-shopu
  • 14:30 – 15:00

    WORKSHOP: Automatizácia sociálnych sietí

    Miroslav Reiter, IT-academy

    Automatizácia sa stala súčasťou aj sociálnych sietí. Na tomto workshope sa dozviete, ako zautomatizovať tvorbu príspevkov tak, aby ste teoreticky už nikdy nemuseli tvoriť žiadny príspevok inak a aký to má prínos pre Vaše podnikanie.

    • Ako plánovať príspevky podľa biznisu a segmentu, v ktorom pôsobíte (deň/čas/mesiace)
    • Ako pripravovať a poloautomatizovať tvorbu príspevkov
    • Ako prepojiť web postavený na WordPress so sociálnymi sieťami
    • Nastavenie automatických odpovedí
  • 15:00 – 15:20

    WORKSHOP: Najväčšie faily na sociálnych sieťach

    Miroslav Reiter, IT-academy

    Ako môže jeden obrázok alebo príspevok na sociálnej sieti trvalo poškodiť biznis spoločnosti, zabezpečiť pokles akcii alebo vďaka nemu prísť o tretinu zákazníkov? Praktický workshop Vás naučí, ako vykorčuľovať z nepríjemných situácií bez poškodenia mena spoločnosti.

    • Ako postupovať v prípade failu a fuckupu inak ako "Ďakujem za Vašu otázku, Vaša Billa".
    • Ako komunikovať, vystupovať a správať sa na sociálnych sieťach voči klientovi.
  • 15:20

    Tombola a ukončenie konferencie

Máte otázky k tejto konferencii?

Radi Vám pomôžeme!

Input:

Sprievodný program

Tombola

tombola

 

Popis

Ak ste marketér, majiteľ e-shopu, alebo Vás zaujíma ako efektívne spravovať e-shop, táto konferencia je pre Vás. Nenechajte si ujsť kompletný prehľad aktuálnych trendov doplnený o príklady z praxe! Právne aspekty, marketing, automatizácia a optimalizácia, inšpirácie a trendy! Všetko, čo potrebujete vedieť o e-shopoch na jednom mieste.

Získate cenné informácie od 8 odborníkov z praxe. Čaká Vás bohatý program a inšpiratívni ľudia. 

Kontaktná osoba

Dana Jánošíková
dana.janosikova@eseminare.sk
02/33 00 52 28

Cieľová skupina

Určené pre majiteľom e-shopov, konateľom, marketérov, prevádzkovateľom e-shopov a záujemcov o problematiku.

Na tejto konferencii sa stretnete s pojmami ako:

prevádzkovanie e-shopu, certifikovanie e-shopu, legislatíva pre e-shop, povinnosti prevádzkovateľa e-shopu, elektronický obchod, kontrolná činnosť SOI pri e-shopoch, reklamácia v e-shope, ochrana osobných údajov v e-shope, platobná brána pre e-shop, založenie e-shopu, fungovanie e-shopu

Lektori

Mgr. Eva Braxatorisová

Mgr. Eva Braxatorisová

Advokátka, ktorá už počas štúdia nadobudla skúsenosti v komerčnej sfére v pozícii vedúcej projektov a riadenia marketingových spoločností. Po absolvovaní právnej praxe vo verejnej správe vykonáva od roku 2009 advokátsku prax samostatne. Je držiteľkou licencie mediátorky na riešenie sporov mimosúdnou cestou, pravidelne publikuje a vedie semináre, najmä v oblasti práva nehnuteľností, medicínskeho a rodinného práva a práva obchodných spoločností.

Jozef Dvorský

Jozef Dvorský

Lektor pôsobí ako výkonný riaditeľ Slovenskej asociácie pre elektronický obchod.

Ing. Miroslav Reiter DiS

Ing. Miroslav Reiter DiS

Miroslav Reiter mudruje vo vlastnej firmičke IT Academy. Je certifikovaný Microsoft a dokonca aj Google tréner. Vyštudované 3 školy a ďalšie 4 školy študuje. Má za sebou 143 referencií z korporátnych a verejných inštitúcii,

43 certifikácii a 3217 vyškolených účastníkov. Jednou z jeho úchyliek je zbieranie Fuckupov a best practices, preto sa môžete tešiť na faily a fuckupy, ktoré sa len tak nevidia.

Ivan Potančok

Ivan Potančok

Ivan založil a riadi digitálnu agentúru vibration.sk a vytvoril systém pre eshopy sellio.net. Študoval na FIIT Bratislava. Momentálne má na starosti architektúru webových aplikácií a konzultovanie webových projektov. Ak vlastníte eshop, tak s jeho pomocou dosiahnete vyšší obrat.

Roman Debnár

Roman Debnár

Spoločnosť Falur ltd. som založil po mojich takmer 10 ročných skúsenostiach

Spoločnosť FALUR ltd. formálne vznikla v roku 2010 spojením freelancerov v oblasti tvorby webových stránok, webových a mobilných aplikácii, analytiky a online marketingu. V budovaní našej spoločnosti sa snažím stavať na dobrom mene ľudí, ktorí predstavujú záruku pre našich klientov. Verím, že dobrá robota je dobre zaplatená, a preto dávame do našej práce kreativitu, zodpovednosť a srdce. Len s našimi klientmi môžeme rásť.

František Volár

František Volár

Fero Volár pôsobí ako Head of Server Products v spoločnosti WebSupport, kde vedie obchodný B2B team a spravuje produktové portfólio. Má viac ako 15 ročné skúsenosti v oblasti IT s navrhovaním individuálnych zákazníckych riešení. Okrem toho píše svoj technický blog a je nadšenec do inovácií. 

 WebSupport je lídrom na slovenskom webhostingovom trhu, spoločnosťou s unikátnou firemnou kultúrou a silnou zákazníckou podporou. Už takmer 17 rokov podporujeme podnikateľskú sféru a ponúkame široké spektrum webhostingových a cloudových služieb. 

Dušan Vereš

Dušan Vereš

o ui42: Naším cieľom je pomáhať e-shopom rásť. Akcelerujeme e-shopy za hranice Slovenska vďaka zefektívňovaniu marketingových investícií, optimalizovaniu webového vývoja a maximalizovaním konverzie návštevníkov na zákazníkov. Sme online business partnerom pre e-shopy, ktoré chcú, aby ich biznis rástol. Vytvárame ekosystém ľudí a technológií, vďaka ktorému sme výkonnejší ako interný tím. Máme medzinárodný tím špecialistov, organizujeme konferenciu pre e-shopy MastersGate, sme prekopníkmi testovania použiteľnosti webov a prémiovým partnerom pre Facebook a Google. 

Kamil Aujesky

Kamil Aujesky

Venuje sa online marketingu, pravidelne prednáša na konferenciách, školách a vlastných eventoch. Založil prvú digitálnu konzultačnú agentúru na slovensku – BOTTLE. Moderuje Marketing Backstage, čo je YouTube show zameraná na marketing a reklamu, do ktorej si pravidelne pozýva ľudí z reklamy. Okrem toho aktuálne pracujem v Orange ako Online Advertising Coordinator. V roku 2017 sa stal Google Partners Trainerom a so svojim blogom, www.kamilaujesky.com  vyhral súťaž Bloger Roka 2016 v kategórii IT a Inovácie a v roku 2017 v kategórii IT, inovácie a biznis.

Juraj Vojtko

Juraj Vojtko

Výkonný riaditeľ šéfuje slovenskej pobočke MIBCON SK.

Časový harmonogram

8:30 – 9:00 | Registrácia účastníkov s občerstvením

9:00 – 9:40 | Reklamácie v e- shope

9:40 – 10:10 | Certifikujte svoj e-shop – všetko čo potrebujete vedieť

10:10 – 10:30 | Prestávka s občerstvením

10:30 – 11:10 | Získajte zákazníkov, ktorí sa k vám radi vrátia

11:10 – 11:30 | Formy predaja cez mobilné zariadenia

11:30 – 12:00 | Každá sekunda sa počíta, alebo prečo riešiť rýchlosť načítania eshopu?

12:00 – 12:20 | Praktické skúsenosti s budovaním modernej omnichannel platformy

12:20 – 13:00 | Obed

13:00 – 13:20 | O tom ako vyťažiť s YouTube najviac pre Váš E-shop

13:20 – 13:50 | Synergia e-commerce a interných manažérsko-hospodárskych systémov

13:50 – 14:30 | Aké nástroje uľahčia majiteľovi eshopu život v roku 2019

14:30 – 15:00 | WORKSHOP - Automatizácia sociálnych sietí

15:00 – 15:20 | WORKSHOP - Najväčšie faily na sociálnych sieťach

15:20 |Tombola a ukončenie konferencie

Miesto konania

Mercure Bratislava Centrum Hotel****

Žabotova 2

811 04 Bratislava

Hotel Mercure Hotel Mercure Hotel Mercure Hotel Mercure

Mapa

GPS súradnice

N 48° 9' 22.76'' E 17° 6' 28.98'' ‎

MHD info

Hlavná stanica - električka: 1,2

Autobus: 32, 41, 61, 74, 93, 131, 141

Trolejbus: 201, 210

Vjazd do garáže hotela je z ulice HOLEKOVÁ.

Termíny a prihlásenie - E-shop 2019 – marketing, trendy a inšpirácie

Miesto
Dátum
Lektor
Cena
Prihlásiť sa
  • Bratislava
  • 15.5.2019
  • Mgr. Eva Braxatorisová, Jozef Dvorský, Ing. Miroslav Reiter DiS, Ivan Potančok, Roman Debnár, František Volár, Dušan Vereš, Kamil Aujesky, Juraj Vojtko
  • 149 € + DPH
Input:

Ešte sú k dispozícii voľné miesta.
K dispozícií je už len obmedzený počet miest.
Tento termín je žiaľ vypredaný.
Garancia termínu.

Fotogaléria

Video

Konferencia Najdôležitejšie legislatívne zmeny v Bratislave

Záznam

Partneri

Organizátori konferencie

Verlag DashoferCentrum Vzdelávania

Partneri konferencie    

websupport             ui42vibration

marykaymarykaykamil auejsky

falurit academymib:com

www.nadsme.skCRIFmarykay

    

               

Mediálny partner

education