Konferencia:
Digitalizácia účtovníctva 2020

Trvanie konferencie: 1-dňová konferencia

Základné informácie

Účastnícky poplatok zahŕňa pracovné materiály a v prípade osobnej účasti aj občerstvenie počas celej doby konferencie a plnohodnotný obed.

Doba trvania: odborná konferencia, trvanie 9:00 - 14:30

Téma

Ako previesť doklady do digitálnej podoby? Ako automatizovať väčšinu procesov pri obehu dokladov vrátane zaevidovania do účtovného systému a zaúčtovania? Ide tak urobiť v súčasných legislatívnych a technických podmienkach? Je to drahé alebo tým, naopak, môžeme ušetriť? 

Konferencia vám prinesie prehľad o možnostiach zefektívnenia práce v učtárni a o nástrojoch, ktoré súčasný trh už ponúka. Neoddeliteľnou súčasťou je aj zviditeľnenie smeru, ktorým sa bude ďalší vývoj v práci účtovníkov uberať. Budete schopní rozpoznať, ktoré činnosti môžete optimalizovať už teraz a nad ktorými je potrebné sa do budúcnosti zamyslieť, pretože sa dajú úplne zautomatizovať. V prípade potreby je možné s lektormi prediskutovať varianty alebo sa nechať inšpirovať inými spoločnosťami, ktoré sa cestou automatizácie už vydali a majú prvé skúsenosti za sebou.

Na konferencii sa zoznámite s dostupnými prostriedkami a aplikáciami na uľahčenie práce účtovníkov, prejdeme súčasnú legislatívu a rámec, ktorý zákony vymedzujú.

Nezanedbateľným bodom konferencie je tiež diskusia a zistenie, ako môže konkrétna firma prejsť na digitálnu formu účtovníctva.

termín

Počet termínov k dispozícií : 2
Najbližší termín: 20.10.2020
Miesto: Bratislava

Program konferencie

  • 8:30 – 9:00

    Registrácia účastníkov s občerstvením

  • 9:00 – 10:30

    Ing. Mária Sameková

    I. BLOK

    • Legislatívna úprava
    • Účtovné záznamy a ich formy
    • Náležitosti účtovných a daňových dokladov
    • Oprava účtovných záznamov
    • Prenášanie účtovných záznamov
    • Správne prijatie e-záznamov
    • Podpisy na účtovných záznamoch
    • Uchovávanie a archivácia účtovných záznamov
    • Nastavenie systému, dokumentácia, vnútorné predpisy (prechod na elektronické účtovníctvo, právne a daňové súvislosti, obeh elektronických účtovných dokladov, archivácia, vystavovanie e-faktúr)
  • 10:30 – 10:50

    Prestávka s občerstvením

  • 10:50 – 12:00

    Ján Šeliga, Kamila Pudišová

    II. BLOK

    • Komunikácia so štátnou správou (formát xml, pdf)
    • Nástroje na automatické vyčítanie údajov z faktúr (šablóny, umelá inteligencia)
    • Ďalšie možnosti automatizácie (vstupné portály, zasielanie emailom, cloudové úložisko)
  • 12:00 – 13:00

    Obed 

  • 13:00 – 14:30

    Ján Šeliga, Ján Mindek

    III. BLOK - Komplexná ukážka automatizácie pri spracovaní účtovníctva klienta (externé vedenie účtovníctva) po jednotlivých fázach a s využitím jednotlivých aplikácií

    • Odovzdanie dokladov
    • Vyčítanie údajov z faktúry
    • Zaúčtovanie
    • Archivácia
    • Úskalia v oblasti automatizácie – bezpečnosť dát
  • 14:30

    Ukončenie konferencie

Máte otázky k tejto konferencii?

Radi Vám pomôžeme!

Input:

Sprievodný program

Tombola

tombola

Popis

Na konferencii sa zoznámite s dostupnými prostriedkami a aplikáciami na uľahčenie práce účtovníkov, prejdeme súčasnú legislatívu a rámec, ktorý zákony vymedzujú.

Budeme sa venovať správnemu prepojeniu účtovných informačných systémov (elektronické dokumenty vs. listinná forma účtovných záznamov, náležitostiam elektronických účtovných a daňových dokladov a ich prípadným opravám, prenášaniu účtovných záznamov, správnemu prijatiu e-záznamov, ich uchovávaniu a archivácii, obehu elektronických faktúr a nastaveniu procesov vo firme.

Účastníkov konferencie zoznámime s nástrojmi na automatické vyčítanie údajov z faktúr a s ďalšími možnosťami automatizácie. Ukážeme, ako funguje automatizácia pri spracovaní účtovníctva klienta účtovnej kancelárie a s využitím jednotlivých aplikácií. Spomenieme poskytovanie účtovných aplikácií na diaľku, tzv. outsourcing IT, pri ktorom využíva viac užívateľov prostredníctvom telekomunikačných technológií na diaľku prenajatú aplikáciu.

Nezanedbateľným bodom konferencie je tiež diskusia a zistenie, ako môže konkrétna firma prejsť na digitálnu formu účtovníctva.

Výhodou absolvovania tejto konferencie je získanie prehľadu o možnostiach zefektívnenia práce v učtárni a o nástrojoch, ktoré súčasný trh už ponúka. Neoddeliteľnou súčasťou je aj zviditeľnenie smeru, ktorým sa bude ďalší vývoj v práci účtovníkov uberať. Budete schopní rozpoznať, ktoré činnosti môžete optimalizovať už teraz a nad ktorými je potrebné sa do budúcnosti zamyslieť, pretože ich možno úplne zautomatizovať. V prípade potreby je možné s lektormi prediskutovať varianty alebo sa nechať inšpirovať inými spoločnosťami, ktoré sa cestou automatizácie už vydali a majú prvé skúsenosti za sebou.

Kontaktná osoba

Dana Jánošíková
dana.janosikova@eseminare.sk
02/33 00 52 28

Cieľová skupina

Konferencia je určená účtovníkom, ekonómom, mzdárom, daňovým poradcom, konateľom.

Na tejto konferencii sa stretnete s pojmami ako:

digitalizácia účtovníctva, elektronické účtovníctvo, účtovné programy, účtovný systém, digitálna podoba účtovníctva, účtovníctvo digitálne, účtovné informačné systémy, elektronické dokumenty, elektronické doklady, elektronický účtovný doklad, elektronický daňový doklad, elektronická faktúra, účtovnícke aplikácie, digitálna forma účtovníctva, elektronický podpis, e-faktúry, umelá inteligencia, digitálny archív, účtovníctvo online, elektronická archivácia dokumentov

Lektori

Ján Šeliga

Ján Šeliga

Je zakladateľom spoločnosti 1to1 Administration a takisto aj účtovníkom s viac ako 26 rokmi skúseností z oblasti účtovníctva. Jeho profesionálna kariéra odštartovala v korporátnej firme so zameraním na poskytovanie účtovníctva a s ním spojených služieb, kde rýchlo postúpil na top pozície ako CEO Asistent a Managing Director. Okrem vedenia slovenskej pobočky, počas svojho pôsobenia v top manažmente firmy, p. Šeliga takisto založil korporátnu pobočku firmy v Prahe. Avšak korporát niekedy pôsobí zväzujúco a preto sa p. Šeliga rozhodol vytvoriť niečo vlastné – 1to1 Administration, ktoré vedie s otvorenosťou, flexibilitou a odhodlaním využívať prelomové technológie a vytvárať nové, inovatívne riešenia.

Kamila Pudišová

Kamila Pudišová

Počas svojej kariéry získavala skúsenosti prostredníctvom rôznych pracovných pozícií ako účtovníčka, manažérka mzdového oddelenia, či Director Client Services v účtovnej firme. Jej výstup po korporátnom rebríku zavŕšila, keď sa zhostila role Generálneho manažéra lokálnej pobočky  medzinárodnej účtovnej firmy. Po vyše 17 rokoch v korporátnom svete účtovníctva, reportingu, miezd a personalistiky ju jej ambície optimalizovať procesy a poskytovať klientom služby tej najvyššej možnej kvality, doviedli práve do 1to1. V spoločnosti 1to1 pokračuje v udržiavaní “best practices” ako Managing Partner a spoluvlastník svojej vlastnej firmy. Okrem spoločného vedenia 1to1 takisto pôsobí aj ako členka predstavenstva Holandskej obchodnej komory v Slovenskej republike.

Ján Mindek

Ján Mindek

Mária Sameková

Mária Sameková

Časový harmonogram

8:30 – 9:00 | Prezentácia účastníkov

9:00 – 10:30 | I. BLOK

10:30 – 10:50 | Prestávka s občerstvením

10:50 – 12:00 | II. BLOK

12:00 – 13:00 | Obed

13:00– 14:30 | III. BLOK

14:30 | Ukončenie konferencie

Miesto konania

Mercure Bratislava Centrum Hotel****

Žabotova 2

811 04 Bratislava

Hotel Mercure Hotel Mercure Hotel Mercure Hotel Mercure

Mapa

GPS súradnice

N 48° 9' 22.76'' E 17° 6' 28.98'' ‎

MHD info

Hlavná stanica - električka: 1, 2

Autobus: 32, 41, 61, 74, 93, 131, 141

Trolejbus: 201, 210

Vjazd do garáže hotela je z ulice HOLEKOVÁ.

Termíny a prihlásenie - Digitalizácia účtovníctva 2020

  • Bratislava
  • 20.10.2020
  • Ján Šeliga, Kamila Pudišová, Ján Mindek, Mária Sameková
  • 169 € + DPH
Input:
  • ONLINE
  • 20.10.2020
  • Ján Šeliga, Kamila Pudišová, Ján Mindek, Mária Sameková
  • 169 € + DPH
Input:

Ešte sú k dispozícii voľné miesta.
K dispozícií je už len obmedzený počet miest.
Tento termín je žiaľ vypredaný.
Garancia termínu.

Partneri

Organizátori konferencie

Partneri konferencie 

               

                    

                       

   marykaymarykay

Mediálny partner